روح یخی (Ice Spirit)

روح یخی کارت عادی تک اکسیری بازی
روح یخی کارت کلیدی و جذاب کلش رویال

سلام به دوستان عزیزم؛ من محمدم، امروز در وبسایت رویالی ها در خدمت شما هستم با معرفی یکی از کارت های کلیدی بازی به نام روح یخی!

روح یخی چیست؟

روح یخی (به انگلیسی: Ice Spirit بخوانید آیس اسپیریت) – که به اختصار به آن IS هم می گویند – یکی از کارت های جذاب بازی کلش رویال است. این کارت در دسته نیروها جای دارد و اکسیر مورد نیاز آن 1 قطره است! این روح جذاب و دوست داشتنی شاید به نظر چندان قوی و وسوسه کننده به نظر نرسد؛ اما اشتباه نکنید، او یکی از کارت های قدرتمند بازی است! این کارت در عرشه (میدان نبرد) شماره 8 یا همان نوک یخ زده (با حداقل جام 2300) بازگشایی می شود.

روح یخی یا آیس اسپیریت
روح یخی، کارت عادی 1 اکسیری

روح یخی، کارت عادی

روح یخی یک کارت عادی است به این معنا که به راحتی می توانید آن را به تعداد زیاد، از جعبه های مختلف بازی به دست بیاورید. تیم سوپرسل تصمیم گرفته اند که این کارت در دسته کارت های عادی باشد؛ به دلیل عادی بودن این کارت، می توانید آن را به تعداد زیاد از هم قبیله ای های خود درخواست کنید. به این ترتیب به راحتی و به سرعت کارت خود را ارتقا دهید.

از ارتقا دادن این کارت غافل نشوید که روح یخی در سطح های (لول های) بالا، بسیار قوی عمل می کند. همچنین این کارت ویژگی های جالبی دارد که در سطوح پایین عمل نخواهند کرد! با ما باشید.

روح یخی در کلش رویال

کلش رویال همیشه از نوعی ادبیات جالب و بانمک برای معرفی کارت ها استفاده می کند. روح سرد کوچک ما در بازی کلش رویال اینگونه معرفی می شود:

[این کارت] یک روح کوچیک و دوست داشتنی تکثیر می کنه که یک گروه دشمن رو فریز می کنه، خونسرد باش!سوپرسل > اپلیکیشن بازی کلش رویال

روح یخی چکار می کند؟

این نیرو (آیس اسپیریت) یک روح کوچک آبی رنگ است که با سرعت بسیار زیاد حرکت می کند. به سمت نزدیک ترین دشمن (نیرو یا ساختمان یا برج) می رود و در یک عملیات خودکشی (!) به دشمن حمله می کند. به این صورت که بر روی دشمن می پرد و علاوه بر آسیب زدن، دشمن را به مدت 1 ثانیه منجمد می کند. البته خودش هم در این حرکت نابود می شود.

نحوه حمله روح یخی

روح یخی یک نیروی جمعی زن (اسپلش Splash) است یا اصطلاحا آسیب ناحیه دارد. به این معنا که به جای آسیب زدن به یک نیرو، به تمامی نیروهایی که در یک محدوده کوچک در محل حمله او هستند، آسیب یکسانی وارد می کند. به علاوه اثر انجماد آن هم بر تمامی نیروهای همان محدوده اثر می گذارد.این نیرو می تواند هم به نیروهای زمینی و هم به نیروهای هوایی حمله کند. در نتیجه می توانید از آن برای انجماد بالن و مینیون ها و … هم استفاده کنید.

دامنه حمله روح یخی چقدر است؟

این کارت یه نیروی دامنه دار است. شاید بپرسید دامنه دار یعنی چه؟ کارت های بازی از لحاظ فاصله حمله اشان به دو دسته دامنه دار و تن به تن تقسیم می شوند. نیروهای تن به تن همان طور که از اسمشان پیداست، باید به دشمن کاملا نزدیک شوند تا بتوانند به آن حمله کنند. اما نیروهای دامنه دار می توانند از یک فاصله مشخصی قبل از رسیدن به دشمن حمله را شروع کنند.

روح یخی دامنه دار است و دامنه آن هم 2.5 کاشی است. یعنی هر وقت که به فاصله 2.5 کاشی از دشمن رسید به روی آن می پرد و آسیب و اثر انجماد خود را اعمال می کند.

ویژگی های روح یخی

در زیر جدول ویژگی های این کارت را می بینید. این ها ویژگی های ثابت این کارت هستند که با ارتقای آن تغییری نمی کنند:

دستهنیروها
نوع کارت (فراوانی)عادی
هزینه (اکسیر)1 قطره
تاریخ معرفی14 تیرماه 1395
عرشهمیدان نبرد 8 (قله یخ زده)
اهدافزمینی و هوایی
حرکتزمینی
نوع حملهآسیب ناحیه
دامنه2.5 کاشی
مدت انجماد1 ثانیه
سرعت حرکتخیلی سریع (120)
محدوده اثر آسیب1.5 کاشی
زمان استقرار1 ثانیه (سریع)
صفحه معرفی روح یخی در بازی
جزئیات معرفی کارت روح یخی در کلش رویال در سطح 9 (سطح استاندارد چالش)

جدول جزئیات ارتقای کارت روح یخی

روح یخی در هر سطح چه تغییراتی می کند؟ چقدر خون دارد و چقدر آسیب می زند؟ هزینه ارتقای آن چقدر است؟ در هر سطح برای ارتقا به چند کارت نیاز است؟ پاسخ همه این سوالات را در جدول زیر که معروف به جدول جزئیات ارتقا است می بینید:

سطح کارتخون (HP)آسیب
19043
29947
310852
411957
513162
614468
715875
817382
919091
10209100
11 (چالش)230110
12252120
13278132
14305145
15 (آینه)334159

آسیب زدن به برج های دشمن با روح یخی!

یکی از استفاده های جالب و راحت این کارت، آسیب زدن به برج های تاج است! از آنجا که این روح کوچک ما تنها یک اکسیر خرج دارد، می توانید با حداقل هزینه، آن را مستقیما روی پل استفاده کنید. او به سمت برج شاهزاده می رود و به روی آن می پرد و آسیب خود را مستقیما به برج دشمن وارد می کند.

مثلا شما یک روح یخی سطح 9 دارید و آن را روی پل می گذارید تا به برج دشمن آسیب بزند. شما با این کار 91 واحد به برج دشمن آسیب وارد می کنید. (آسیبی که با یک رعدوبرق سطح 13 هم نمی توانستید وارد کنید!)

از طرفی در اکثر موارد، حریفتان در برابر این حمله تک اکسیری شما، واکنشی نشان نخواهد داد. زیرا برخی فکر می کنند این روح نمی تواند به برج برسد و در راه خواهد مرد و دیگران زحمت خرج کردن اکسیر اضافه برای جلوگیری از این آسیب کوچک را به خود نمی دهند. در صورتی که شما در طول بازی می توانید بارها و بارها این کار را تکرار کنید!

روح یخی در حال حمله به برج دشمن
نحوه حمله و پرش روح یخی به برج حریف

آیا برج حریف به تنهایی می تواند روح یخی را بکشد؟

فراموش نکنید فقط در صورتی روح یخی شما می تواند به برج برسد و در راه نابود نشود که حداقل هم سطح با سطح پادشاه حریف باشد. مثلا اگر سطح کارت شما 11 باشد و سطح پادشاه حریف 11 یا کمتر باشد، حمله موفقیت آمیز خواهد بود و روح یخی بدون شک آسیب خود را به برج خواهد زد. ولی اگر سطح پادشاه 12 یا بالاتر باشد، روح قبل از رسیدن به برج کشته خواهد شد!
این جاست که اهمیت ارتقای این کارت را متوجه می شوید! این یکی از همان ویژگی هایی است که گفتم در سطح های پایین عمل نخواهد کرد.

روح یخی سطح 12
من روح یخی خودم را تا جایی که توانسته ام ارتقا داده ام!

نقش ها و وظایف روح یخی در بازی

همانطور که گفتم، روح یخی یک کارت کلیدی در بازی است. زیرا ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث می شود بتواند نقش ها و وظایف مهمی را در بازی به عهده بگیرد. در زیر، مهمترین نقش های این کارت را لیست می کنیم:

  • ریست کننده
  • طعمه طلسم
  • چرخش دسته نبرد (دک Deck)
  • بازی روی پل
  • جمعی زن هوایی
  • جمعی زن زمینی
  • حواس پرت کن
  • کنترل کننده

حالا در زیر یکی یکی هر یک از این نقش ها را توضیح می دهم.

ریست کننده (Resetter)

یکی از نقش های بازی، نقش ریست کننده است. گاهی در بازی پیش می آید که نیاز داریم عملکرد یک نیرو یا ساختمان را ریست کنیم. ریست کردن به این معناست که آن نیرو یا ساختمان مجددا از ابتدا هدف گیری کرده و شروع به آسیب زدن به هدف جدید کند.

مثلا فرض کنید که یک کمان ایکس (اکس بو X-Bow) در حال شلیک کردن به برج شماست و شما یک غول (جاینت Giant) گذاشته اید تا آن را نابود کند. اما تا زمانی که غول شما کمان ایکس حریف را نابود می کند، برج شما آسیب زیادی را دریافت خواهد کرد.

حال اگر شما بتوانید به نحوی کمان ایکس را ریست کنید، کمان ایکس لحظه ای دست از حمله می کشد. سپس نزدیک ترین هدف رو جستجو می کند و حمله به آن را آغاز می کند که در اینجا به غول شما حمله می کند و برجتان نجات می یابد. به این کار ریست کردن می گویند. روح یخی با منجمد کردن هدف خود، علاوه بر بی حرکت کردن آن به مدت یک ثانیه، عملا هدف خود را ریست نیز می کند!

کارت های فوق العاده حساس به ریست شدن

ریست کردن هر نیرو یا ساختمانی باعث هدف گیری مجدد آن می شود. اما بعضی از کارت ها هستند که ریست کردن آنها بسیار موثر خواهد بود. مثل:

  1. نیروهایی که قبل از حمله باید آماده شوند. مثل اسپارکی (Sparky)! ریست کردن اسپارکی باعث می شود که شارژ آن خالی شود و مجبور شود از اول شروع به شارژ شدن بکند و جلوی حمله آن را خواهد گرفت.
  2. نیروهایی که شدت حمله آنها در زمان افزایش می یابد. مثل برج جهنمی (اینفرنو تاور Inferno Tower) و اژدهای جهنمی (اینفرنو دراگون Inferno Dragon). ریست شدن این کارت ها باعث می شود از اول با آسیب کم شروع کنند!
  3. نیروهایی که ناگهان سرعت می گیرند. (شارژ می شوند) مثل شاهزاده (پرنس Prince)، شاهزاده سیاه (دارک پرنس Dark Prince) یا دژکوب نبرد (بتل رم Battle Ram). ریست کردن این نیروها باعث می شود سرعتشان دوباره آهسته شود.

طعمه طلسم (SPELL BAIT)

ممکن است شما در دسته نبرد خود (دک) کارتی داشته باشید که به یکی از طلسم های حریف حساس است مثلا شما با استفاده از بشگه گابلین (گابلین برل Goblin Barrel) قصد حمله دارید. اما حریفتان از طلسم الوار (لاگ The Log) برای کشتن گابلین ها استفاده می کند و حمله شما ناکام می ماند. یکی از راه حل ها برای چنین شرایطی استفاده از طعمه طلسم است!

طعمه طلسم به این معناست که شما برای از چرخه خارج کردن طلسم مزاحم حریف یک نیروی حساس به آن طلسم را به عنوان طعمه می گذارید تا حریفتان ترغیب شود طلسم خود را علیه آن نیرو استفاده کند. وقتی که حریف طلسم خود را استفاده کرد و شما خیالتان از بابت طلسم مزاحم راحت شد، می توانید با خیال راحت حمله خود انجام دهید.

مثلا در مثال بالا شما کارت شاهزاده خانم (پرنسس Princess) را بازی می کنید و حریف از الوار خود برای کشتن شاهزاده خانم استفاده می کند. حال که الوار از چرخه خارج شده با خیال راحت بشکه گابلین را بازی می کنید! با این کار اصطلاحا می گویند شما شاهزاده خانم را طعمه الوار قرار دادید.

روح یخی می تواند طعمه طلسم های مختلفی بشود مثل الوار، رعدوبرق (زپ Zap) و تیر (ارو Arrow). اگرچه روح یخی طعمه خیلی وسوسه انگیزی نیست، اما به هرحال می تواند این نقش را نیز به عهده بگیرد.

چرخش دسته نبرد (CYCLE CARD)

چرخش دک به وسیله آیس اسپیریت

در بازی خیلی اوقات پیش می آید که سریعا به یک کارت که تازگی استفاده کرده اید نیاز پیدا می کنید. مثلا به گلوله آتش (فایر بال Fire Ball) برای حمله به سه تفنگدار (تری ماسکتیرز Three Musketeers ) نیاز دارید. یا دوست دارید که هرچه زودتر مجددا از خوک سوار (هوگ رایدر Hog Rider) خود استفاده کنید و به حریف فشار بیاورید. در چنین شرایطی شما نیاز دارید که دسته نبرد خود را سریعتر به چرخش در بیاورید.

اینجاست که کارت های ارزان بسیار سودمند می شوند. اگر در دسته نبرد (دک) خود کارت های 1 یا 2 اکسیری داشته باشید، استفاده کردن از آنها باعث می شود دسته نبرد شما سریعتر چرخ بخورد و زودتر به کارت مورد نظر خود برسید.

یکی از وظایف مهم و کلیدی روح یخی همین به چرخش در آوردن دک است که با توجه به هزینه حداقلی 1 اکسیری که دارد، این نقش را به خوبی ایفا می کند.

بازی روی پل (PLAY AT THE BRIDGE)

فقط بعضی از کارت ها هستند که می شود آنها را مستقیما روی پل رها کرد و با اینکار به حریف فشار وارد کرد یا باعث آسیب زدن به برج حریف شد. کارت های این چنینی به “کارت های بازی روی پل” معروف هستند.رویالی ها

کارت هایی مثل خوک سوار، راهزن (بندیت Bandit) و شاهزاده سیاه از این دسته هستند و در مقابل کارت هایی مثل خفاش ها (بتز Bats)، اسکلت غول پیکر (جاینت اسکلتون Giant Skeleton)، پکا (PEKKA یا P.E.K.K.A) و ساحره تاریکی (نایت ویچ Night Witch) در صورتی که مستقیما روی پل بازی شوند، چندان سودمند نیستند و حریف به راحتی و با کمترین هزینه می تواند آنها را کنترل و نابود کند.

رها کردن روح یخی بر روی پل
محل درست قرار دادن روح یخی برای بازی روی پل

کارت روح یخی همان طور که در پاراگراف های بالا توضیح دادم، می تواند روی پل بازی شود و به برج آسیب هم بزند.

جمعی زن هوایی (ANTI-AIR SPLASH)

فقط بعضی از کارت ها می توانند به گروه نیروهای پرنده آسیبب بزنند، مثل جادوگر (ویزارد Wizard)، جلاد (اکسکیوشنر Executioner) و … و روح یخی یکی از آنهاست. اگرچه آسیب آن کم است اما با یک ثانیه زمانی که برایتان می خرد می تواند بسیار کمک کننده باشد.

مثلا فرض کنید که گله مینیون (مینیون هورد Minion Horde) در حال آمدن به سمت برج شماست؛ روح یخی می تواند به آنها مقداری آسیب بزند و یک ثانیه منجمدشان کند. یا مثلا یک دسته خفاش به تنهایی توسط روح یخی کشته خواهند شد. به این قابلیت جمعی زدن هوایی می گویند و نیرویی که این قابلیت را داشته باشد یک جمعی زن هوایی است.

جمعی زن زمینی (ANTI-GROUND SPLASH)

بعضی از کارت ها هستند که می توانند به گروهی از نیروهای زمینی آسیب بزنند مثل والکری (Valkyrie)، بمب گذار (بمبر Bomber)، بچه اژدها (بی بی دراگون Baby Dragon) و … و روح یخی یکی از آنها هم هست! مثلا روح یخی می تواند گروهی از اسکلت ها را نابود کند یا به گروهی از بربرها آسیب بزند.

به این ویژگی جمعی زدن زمینی می گویند و نیرویی که دارای این قابلیت مفید باشد یک جمعی زن زمینی است.

حواس پرت کن (DISTRACTION)

گاهی اوقات لازم می شود که از یک نیرو فقط برای پرت کردن حواس نیروها یا ساختمان های دشمن استفاده کرد تا باقی نیروها بتوانند وظیفه خود را کامل کنند.

مثلا یک شاهزاده در حال یورش بردن به سمت برج شماست. یا یک مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) در حال حرکت به سمت جادوگر شماست. در چنین شرایطی لازم است شما یک نیروی ترجیحا ارزان را در نزدیکی نیروی دشمن قرار دهید تا مسیر حرکتش به سمت آن منحرف شود و اصطلاحا حواسش به آن پرت شود.

یک مثال کاربردی دیگر این است که مثلا یک پکا به سمت تفنگدار (ماسکتیر Musketeer) شما در حال حرکت است؛ شما با گذاشتن یک گالم یخی (آیس گالم Ice Golem) در نزدیکی پکا باعث می شوید حواس پکا موقتا به آن پرت شود تا تفنگدار شما به کمک برجتان فرصت پیدا کنند و پکا را از پای در بیاورند.

حواس پرت کردن روح یخی
روح یخی در حال پرت کردن حواس اژدهای جهنمی و خربدن وقت برای برج

این ویژگی در نیروهای ارزان قیمت باعث می شود که آنها یک نقش مهم دیگر پیدا کنند به عنوان حواس پرت کن. روح یخی نه تنها این نقش را بخوبی می پذیرد بلکه با قابلیت منجمد کردن، یک ثانیه هم بیشتر زمان میخرد.

کنترل کننده (controller)

عموما در بازی کلش رویال شما نمی توانید بر روی حرکت یا عملکرد نیروها یا ساختمان های حریفتان کنترلی داشته باشید؛ با این حال برخی از کارت ها هستند که مقداری امکان کنترل در حد محدود به شما می دهند.

مثلا جادوگر یخی (Ice Wizard) می تواند بر روی سرعت حرکت و سرعت حمله نیروها و ساختمان های حریف اثر بگذارد و آنها را کند بکند. یا له کننده (بولر Bowler) می تواند برخی از نیروهای حریف را اندکی به عقب هل دهد. یا طلسم گردباد (تورنادو Tornado) می تواند نیروهای حریف را جا به جا کند.

به کارت هایی که به شما امکان کنترل حرکت یا عملکرد نیروها یا ساختمان های حریف را می دهند، کارت های کنترل کننده یا کنترلی می گویند. روح یخی نیز با قابلیت منجمد کردن و بی حرکت کردن موقت نیروهای حریف، امکان کنترل کردن به شما می دهد و یک کارت کنترل کننده است.

کارت های جایگزین روح یخی

اگر هنوز قفل کارت روح یخی را باز نکرده اید، یا سطح آن زیادی پایین است، یا به هر دلیلی مایل به استفاده از آن در دک خود نیستید و به دنبال جایگزینی مناسب برای آن می گردید، من میتوانم نزدیک ترین کارت ها به روح یخی را به شما معرفی کنم. کارت هایی که بتوانند بعضی از نقش های کلیدی این کارت را برای شما ایفا کنند.

با این حال روح یخی یک کارت منحصر به فرد است و هیچ کارتی نیست که بتواند تمام وظایف آن را برایتان به عهده بگیرد. بهترین جایگزین ها برای روح یخی در زیر آمده است:

جایگزین اول: روح برقی

کارت روح برقی (الکترو اسپیریت)

بعد از معرفی کارت بانمک روح برقی، روح یخی دیگر تنها نیست و رفیق و جایگزینی مناسب برای خود یافته است! از لحاظ عملکرد و نقش ها، شباهت زیادی بین این دو کارت وجود دارد و بخوبی وظایف یکدیگر را پوشش می دهند و هر کدام جایگزین اول دیگری به حساب می آید. روح برقی از لحاظ کمیابی نیز مثل روح یخی عادی است و به راحتی قابل ارتقاست. در نتیجه نسبت به روح شفابخش جایگزین بهتری به شمار می رود. روح برقی رسما از 11 آبان 1399 به بازی اضافه شد.

جایگزین دوم: روح شفا بخش

کارت روح شفابخش (هیل اسپیریت)

از حدود نیمه فروردین 99 سوپرسل تصمیم گرفت که کارت طلسم شفا (هیل، Heal) را که چندان طرفدار نداشت، حذف کرده و کارت روح شفابخش (هیل اسپیریت، Heal Spirit) را جایگزین آن کند. اکثر ویژگی های این کارت جدید از روی روح یخی الگوبرداری شده است. پس بهترین و نزدیک ترین جایگزین هم برای آیس اسپیریت همین روح شفابخش است. کارت روح شفابخش 1 اکسیر هزینه دارد؛ در نتیجه به چرخش دک کمک می کند؛ مانند روح یخی کمی هم آسیب به اهدافش وارد می کند و می تواند بصورت تکی، به برج دشمن نیز رسیده و آسیب به برج هم داشته باشد. شباهت تا کجا؟!

سایر جایگزین ها

  • رعد و برق (زپ، Zap): بعد از روح شفابخش، نزدیک ترین کارت به ویژگی های روح یخی، کارت رعدوبرق است. این کارت با 2 اکسیر یک کارت ارزان به حساب می آید و می تواند به چرخش دک کمک کند. همچنین قابلیت خشک کردن نیم ثانیه ای آن شبیه قابلیت منجمد کردن یک ثانیه ای روح یخی، کنترل کننده و همچنین ریست کننده است. بعلاوه این کارت نیز یک جمعی زن هوایی و زمینی است.
  • گلوله گنده برف (جاینت اسنوبال Giant Snowball): این کارت هم 2 اکسیری است و می تواند مانند روح یخی وظایف چرخش دک، کنترل کننده (با کم کردن سرعت دشمنان)، جمعی زن هوایی و جمعی زن زمینی را ایفا کند.
  • اسکلت ها (اسکلتونز Skeletons): از نظر هزینه اکسیر و نقش حواس پرت کردن، شاید بهترین جایگزین برای روح یخی همین کارت اسکلت ها باشد. این کارت هم 1 اکسیری است و می تواند به چرخش دک کمک کند. همچنین می تواند حواس پرت کن خوبی باشد.
  • الوار: این کارت هم با 2 اکسیر یه کارت چرخش دهنده دک است و یک جمعی زن زمینی نیز به حساب می آید. همچنین می تواند برای کارت های یورش برنده، مانند یک ریست کننده عمل کند.
  • گابلین ها (گابلینز Goblins): کارت گابلین با 2 اکسیر یک چرخش دهنده دک است و می تواند نقش حواس پرت کن را نیز به خوبی ایفا کند.

معرفی چند دک (دسته نبرد) با روح یخی

حالا که تا آخر این مقاله را خوانده اید، شاید بخواهید این کارت جذاب را بیشتر امتحان کنید و برایتان سوال پیش بیاید که چه دکی برای روح یخی مناسب تر است؟

روح یخی جزو کارت های اصلی دک نیست و ساخت یک دک صرفا بر اساس این کارت منطقی نیست. زیرا باید دسته نبرد خود را بر مبنای استراتژی و عامل پیروزی مورد نظرتان بسازید؛ با اینحال چند دسته نبرد خوب و محبوب در زیر معرفی می کنیم که با روح یخی ساخته شده اند و با آنها می توانید به کاپ ها و لیگ های بالاتر پوش کنید.

1 دسته نبرد خوک های سلطنتی – مینی پکا

دک 1، خوک های سلطنتی - مینی پکا

میانگین اکسیرقدرت دفاعیقدرت تهاجمیتطبیق پذیریهمکاریایرادها
3.1
خوب
متوسط
متوسط
ضعیف
ایراد خاصی ندارد.

2 دسته نبرد راکت – فشفشه – بشکه گابلین (طعمه طلسم)

دک 2، راکت - فشفشه

میانگین اکسیرقدرت دفاعیقدرت تهاجمیتطبیق پذیریهمکاریایرادها
3.3
عالی
خوب
خوب
خوب
ایراد خاصی ندارد.

3 دسته نبرد اسپارکی – مینی پکا – غول گابلین

دک 3، اسپارکی - مینی پکا

میانگین اکسیرقدرت دفاعیقدرت تهاجمیتطبیق پذیریهمکاریایرادها
3.5
عالی
خوب
ضعیف
ضعیف
1. کارت هوایی زن قوی ندارد. در نتیجه در مقابل دک های هوایی مثل لاوا – بالون ضعیف است.

4 دسته نبرد معدنچی – ارابه توپ – شاهزاده سیاه

دک 4، معدنچی - ارابه توپ

میانگین اکسیرقدرت دفاعیقدرت تهاجمیتطبیق پذیریهمکاریایرادها
3.4
افسانه ای!
عالی
خوب
متوسط
1. ارتقاء دادن کارت های این دک خیلی سخت و زمانبر است.

5 دسته نبرد غول سلطنتی – ارابه توپ – شاهزاده سیاه

دک 5، غول سلطنتی - ارابه توپ

میانگین اکسیرقدرت دفاعیقدرت تهاجمیتطبیق پذیریهمکاریایرادها
3.8
عالی
خوب
خوب
خوب
1. کارت هوایی زن قوی ندارد. در نتیجه در مقابل دک های هوایی مثل لاوا – بالون ضعیف است.
2. ارتقاء دادن کارت های این دک خیلی سخت و زمانبر است.

6 دسته نبرد خوک سوار – راکت – والکری

دک 6، هوگ - راکت

میانگین اکسیرقدرت دفاعیقدرت تهاجمیتطبیق پذیریهمکاریایرادها
3.4
خوب
خوب
خوب
خوب
1. کارت هوایی زن قوی ندارد. در نتیجه در مقابل دک های هوایی مثل لاوا – بالون ضعیف است.

حرف آخر

خب درباره روح یخی آبی رنگ بازی، هنوز هم می توان صحبت کرد اما بیش از این مقاله را طولانی نمی کنم و امیدوارم شما را با پرحرفی خسته نکرده باشم. بی صبرانه منتظر نظرات و بازخوردهای شما عزیزان هستم. اگر شما هم نکته ای دارید که مایل هستید به مطالب من اضافه کنید، آن را در بخش نظرات پایین همین صفحه بنویسید.

حالا روح یخی را به خوبی شناختیم. دفعه دیگر که یکی از هم قبیله هایتان گفت که این کارت به درد نمی خورد یا ارزش ارتقاء دادن ندارد، می دانید چه جوابی به او بدهید. سعی می کنم در آینده نکات جالب و حرفه ای درباره این کارت دوست داشتنی برایتان بنویسم. نظر دادن را فراموش نکنید؛ بدرود – محمد.

آخرین ویرایش در یکشنبه 16 آبان ماه 1400 توسط محمد

بیشتر بخوانید

نظرات خوانندگان
  1. سلام. عشق است کلش رویال!
    سایت جالبی دارین و اطلاعات خوب و کاملی درباره کارت Ice Spirit نوشتین. منم خودم عاشق این کارت هستم و تا لول 10 ارتقا دادمش با اینکه اکثر کارتهام لول 8 و 9 هستن و هرچی به بقیه دوستام توی کلن میگم این کارت مهمه یا به قول شما کلیدیه و ارتقا بدینش کسی جدی نمیگیره. باید لینک سایت شما رو بدم خودشون بیان بخونن!
    یه چیزی هم که یاد گرفتم و برام جالب بود این حمله کردن با آیس اسپیریت به تاورهای حریف بود!
    فقط دوتا انتقاد! چرا اینقدر مطلب کم دارید؟ پس بقیه کارت ها چی می شن؟ و اینکه چرا دک معرفی نمی کنین؟ کلش رویال اصلش دک هاشه.
    ممنون

    • سلام به شما. از لطفی که به سایت خودتون دارین خیلی ممنونم. خوشحالم که تونستم نکته ای رو به شما یاد بدم و مطلبم مفید بوده.
      از انتقادهای صحیحی که داشتین ممنونم. حق با شماست مطلب کم داریم چون تازه شروع کردیم و کم کم سعی می کنیم در مورد همه کارت ها اطلاعات بذاریم. در مورد دک ها هم چشم حتما دک های خوب برای عرشه نبردهای مختلف معرفی می کنیم.
      توی عرشه می بینمتون! روز خوش.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *